۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۵۵۳۱۷۴
آیت الله نوری همدانی:

مسلمانان جنایات آل خلیفه را محکوم کنند | مجامع جهانی مانع نقض حقوق بشر در بحرین شوند

حضرت آ‌یت الله نوری همدانی با محکوم کردن سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم تأکیدکرد: مجامع بین المللی باید مانع نقض حقوق بشر در بحرین شوند.
حضرت آيت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار عده ای از طلاب، خواستار هوشیاری بیشتر حوزه علمیه و طلاب نسبت به مسائل مهم جهان اسلام شد.

وی با اشاره به روایتی از امیرمؤمنان علی(ع) افزود: بر اساس معارف اهل بیت(ع) باید با ظالم مبارزه و از مظلوم حمایت کرد، در این موضوع مرز جغرافیایی ملاک نیست هر جا ظلمي باشد باید مقابله و مظلوم را یاری کرد.

این مرجع تقلید با اشاره به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم اظهار داشت: ما ضمن محکوم کردن این عمل حکومت بحرین از مسلمانان می خواهیم این عمل ظالمانه را محکوم کنند و جوانان و مردم بحرین نیز به مبارزه خود ادامه دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که اسلام راه شهادت و مبارزه و جهاد را را برای ما باز کرده است، ابراز داشت: اگر بخواهیم در مقابل ظلم ظالم سکوت کنیم خود گرفتار همان ظلم می شویم.

وی افزود: امروز حکومت دیکتاتور بحرین آلت دست مستکبران و متجاوزانی همانند آمریکا و صهیونیست و عربستان است و هیچ اراده ای از خود ندارد و رسماً کشور خود را پایگاه انگلیس کرده است، لازم است مسؤولان سازمان های بین المللي از این وضعیت خارج شوند و از نقض حقوق بشر در بحرین و یمن را جلوگیری کنند./۱۳۲۳/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات